1. Túl kevesen gondolkodnak: mindig is a legkönnyebb az volt, hogy elhisszük a dajkameséket, és nem gondoljuk végig az egészet logikusan. Gondolkodni alapvetően megerőltető, sőt kifejezetten időigényes is tud lenni az utánajárás. De a kor embere hozzászokott a felületességhez: borítója alapján ítélik meg a könyvet. A beidegződések révén ráadásul (tévesen) azonosítjuk a profi marketing-kampányt a politikai, gazdasági, szakmai, stb. hozzáértéssel. Sokan végig sem gondolják, hogy a profi kampány mögött csupán sok pénz áll, amihez 0 szakértelem is elég gazdasági értelemben. A legnagyobb visszásság azonban talán épp az, hogy a kampányokat a mi pénzünkből fizetik ki, tehát azzal, hogy „elvárjuk” a profi kampány elemeinek felsorakoztatását, a szemfényvesztést, stb., a „meggyőzés” (inkább: lehengerlés) érdekében, saját magunk alatt vágjuk a fát. Gondolkodni kell, nem pedig birka módra hagyni, hogy manipuláljanak minket.
Mik a legnagyobb hibák, amit állampolgárként elkövetünk? 3. rész
2012.01.08. 15:45 Anti-politikusok
Szólj hozzá!
Címkék: politika
A bejegyzés trackback címe:
https://antipolitikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr803528810
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
